Thursday, October 09, 2008

Utfordring #10 hos Sukkersött....

Nå har eg endelig fått summet meg til å bli med på ein utfordring...
Sukkersött #10 var å lage et kort med fargene grønt og brunt. Lett tenkte eg, for de fargene elske eg jo:-) men lett var det ikkje... men har fått laget et høstkort eg egentlig er veldig fornødd med:-)
Har brukt brunt tykt papir fra Sløyddetaljer, akvarellpapir fra nille, distress blekk i grønt og brune nyanser,brunt pyntepapir med blader(ukjent), cuttlebug bokstaver"your not the boss of me" ,cuttlebug blader, mushroom stempel fra kodomo.incTekststempel og eikebladstempelet inni husker eg ikkje kim som har....
Prøvte meg på å ta bilder av kortet ute i dagslys denne gang, vet ikke om det ble så mye bedre bilder av det....






5 comments:

Joanna said...

Nydelig høstkort du har laget. Det passer så fint med brunt og grønt til denne årstiden :)

Klem fra Joanna

Maya said...

Ja skjønner godt du er fornøyd med dette!
For dette var kjempeflott!
Herlige motiv og nyydelig utført!
Takk for att du deltar,
klem fra Maya :)

annes paperfun said...

Så koselig kort med skikkelig høst stemning! Så fine de sopp motivene er:o)
Takk for at du deltar.
klem fra Anne

Bente said...

Det var skikkelig lekkert! Ordentlig høststemning!

Joanna said...

Hei igjen:)

Jeg kan sende deg en skisse for kortet om du vil ha det?

Send meg e mail adressen din til....

littlenorway@shaw.ca

så går det bra:)

Klem fra Joanna